218 datasets gevonden

  • Kunstenaar in Groningen

    De hoofdvraag van de opdrachtgever voor het onderzoek luidt als volgt: Hoe kan het atelierbeleid van de gemeente Groningen positief bijdragen aan een aantrekkelijk vestigingsklimaat voor kunstenaars. De hoofdvraag wordt beantwoord door deze op te delen in vier deelvragen. • Zicht op aansluiting (toekomstige) vraag en aanbod? • Zicht op de werkwijze bij het realiseren van voldoende aanbod van ruimt…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Krachtwijken met karakter

    In 2007 zijn door het rijk in totaal 40 krachtwijken aangewezen, waarvan er twee in Groningen, de Korrewegwijk en De Hoogte. Naast het lokale beleid (o.a. in het kader van het Lokaal Akkoord) komen er met het krachtwijkenbeleid extra middelen van het rijk beschikbaar met de bedoeling om de leefbaarheid in de krachtwijken in tien jaar tijd aanzienlijk te verbeteren.

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Koopstromenonderzoek Groningen 2010

    BRO heeft in opdracht van de gemeente Groningen een koopstromen onderzoek uitgevoerd in de gemeente Groningen en de regio (globaal de provincie Groningen en Drenthe noord). Hiervoor is een online consumentenonderzoek uitgevoerd.

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Evaluatie pilot Maine bootjes

    In mei 2008 heeft de VVD-fractie schriftelijke vragen gesteld over het creëren van plaatsen voor het afmeren van kleine boten. Naar aanleiding van dit voorstel is in de zomer van 2009 aan het Winschoterdiep nabij De Linie een proef gedaan om meer zicht te krijgen op de behoefte en het gebruik van dergelijke ligplaatsen. Vanwege de gebleken belangstelling en de positieve ervaringen heeft het Colleg…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Klanttevredenheidsonderzoek website www.gemeente.groningen.nl

    Maart 2012 is een enquête gehouden onder (potentiële) gebruikers van de website van de gemeente Groningen. Dit om de nieuwe site, die oktober 2010 is vernieuwd om de bruikbaarheid en de herkenbaarheid van de site te verhogen, te evalueren. In de enquête is gevraagd de website als totaal en de digitale aanvraag te waarderen. Daarnaast is de mening over een aantal stellingen over de site en de zoekm…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Resultaten klanttevredenheidsonderzoeken publiekszaken

    Bezoekers van de loketten bij de gemeentelijke diensten DIA, SOZAWE en RO/EZ zijn geënquêteerd over de dienstverlening bij het loket. Dit Klanttevredenheidsonderzoek is onderdeel van de de Benchmark Publiekszaken. Deze benchmark vergelijkt jaarlijks de prestaties van gemeenten op het gebied van publieke dienstverlening aan de hand van kengetallen. De deelnemende gemeenten krijgen zo inzicht waarme…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Klanttevredenheidsonderzoek Zwembaden 2007

    In de periode februari tot september 2007 heeft HanzeConnect een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd bij de gemeentelijke zwembaden het Helperbad, de Parrel en de Papiermolen. Dit onderzoek is uitgevoerd in navolging van het klanttevredenheidsonderzoek in sportcentrum Kardinge (nulmeting in 2002 en vervolgmeting in 2004). Het hoofddoel van het onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevre…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Klanttevredenheidsonderzoek Leerlingenvervoer

    Het leerlingenvervoer in de stad gaat goed. Dat blijkt uit een tevredenheidsonderzoek onder ouders, kinderen, scholen en vervoerbedrijf Connexxion. De gemeente is snel en klantvriendelijk en het vervoer van de kinderen is accuraat en goed. Een knelpunt is de wisseling van chauffeurs. Het belangrijkste uitgangspunt bij het leerlingenvervoer is een vaste chauffeur langsdezelfde route met vaste haal-…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Kerkenvisie gemeente Groningen

    De Vakgroep Erfgoed van de gemeente Groningen is bezig met het opstellen van een kerkenvisie. Deze visie bespreekt de toekomst van het religieus erfgoed in de gemeente Groningen. Hierin wordt onder andere onderzocht wat de wensen en behoeften zijn van de verschillende betrokkenen. Momenteel is het project in een verkennende fase. Omdat inwoners ook belangrijke belanghebbenden zijn, heeft OIS een v…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Klanttevredenheidsonderzoek Kardinge, Meting 2008

    HanzeConnect heeft in het eerste kwartaal van 2008 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder bezoekers van Sportcentrum Kardinge. Deze meting is een vervolg op de eerste twee metingen in 2002 en 2004. Hoofddoel van dit onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevredenheid over een aantal hoofdpunten van de dienstverlening. Hierbij valt te denken aan de sportactiviteiten die in Sportcen…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen