https://data.groningen.nl/dataset/klanttevredenheidsonderzoek-kardinge-meting-2008

Klanttevredenheidsonderzoek Kardinge, Meting 2008

  • Beschikbaar sinds
  • Laatste wijziging

HanzeConnect heeft in het eerste kwartaal van 2008 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder bezoekers van Sportcentrum Kardinge. Deze meting is een vervolg op de eerste twee metingen in 2002 en 2004. Hoofddoel van dit onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevredenheid over een aantal hoofdpunten van de dienstverlening. Hierbij valt te denken aan de sportactiviteiten die in Sportcentrum Kardinge zijn ondergebracht; daarnaast komen ook zaken als bijvoorbeeld de facilitaire dienstverlening (schoonmaak), horeca en publiekszaken (o.a. balie) aan de orde.

Downloadbare bestanden (1)

Klanttevredenheidsonderzoek Kardinge, Meting 2008

Auteur: Hanzeconnect, M.B. Brunner; M. Julsing

Opdrachtgever: Gem. Groningen, Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn

PDF http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0)

Kenmerken

Classificaties
Geen
Thema
Sport
Updatefrequentie van de data
Onbekend

Contactgegevens

Naam
Team Open Data
E-mail
opendata@groningen.nl

Eigenaarschap

Bronhouder
Team OpenData Groningen
Team Open Data opendata@groningen.nl
Uitgever
Groningen http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Groningen_(gemeente)
Broncatalogus
/