4 datasets gevonden

  • Digitale dienstverlening gemeenten nog weinig volwassen

    Ernst & Young EDP Audit heeft in de periode van april tot en met 5 mei 2006 een benchmark onderzoek uitgevoerd gericht op digitale dienstverlening. In het benchmark onderzoek zijn de digitale loketten van alle 458 Nederlandse gemeenten met elkaar vergeleken. Hierbij is aan de hand van een aantal onderzoeksvragen per gemeente bepaald hoe volwassen de digitale dienstverlening gericht op de burger is…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Digitale dienstverlening aan ondernemers Groningen, 2017

    Dit rapport gaat over de digitale dienstverlening aan ondernemers. In het regeerakkoord is als belangrijke doelstelling opgenomen dat de dienstverlening door de overheid beter moet. Bedrijven en burgers kunnen uiterlijk in 2017 zaken die ze met de overheid doen, zoals het aanvragen van een vergunning, digitaal afhandelen. Voor burgers en bedrijven staan nu verschillende kanalen open om met de over…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Digitale dienstverlening aan inwoners van de gemeente Groningen, 2017

    Dit rapport gaat over de digitale dienstverlening aan burgers. In het regeerakkoord is als belangrijke doelstelling opgenomen dat de dienstverlening door de overheid beter moet. Bedrijven en burgers kunnen uiterlijk in 2017 zaken die ze met de overheid doen, zoals het aanvragen van een vergunning, digitaal afhandelen. Voor burgers en bedrijven staan nu verschillende kanalen open om met de overheid…

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen
  • Evaluatie Bewijs van Goede Dienst 2013

    In opdracht van het Kwaliteitsinstituut Nederlandse Gemeenten (KING) heeft Lexnova een evaluatieonderzoek uitgevoerd naar de effectiviteit van het Bewijs van Goede Dienst (BvGD), ook wel Normenkader voor Bedrijven genoemd.

    Beschikbaar sinds Bronhouder Team OpenData Groningen