Filters
2 resultaten gevonden
-
Gehoor gehoord
Uit onderzoek van KPN (2002) is gebleken dat de telefonische bereikbaarheid van de dienst SOZAWE verbeterd kon worden. In februari 2003 is binnen de dienst een callcentre gestart. Op werkdagen kunnen klanten (en intermediairs) tussen 9.00 uur en 13.00 uur vragen stellen, of doorverbonden worden met hun contactpersoon van de dienst Sozawe. Met het callcentre wil de dienst een aantal doelstellingen …
- Type
- Dataset
- Beschikbaar sinds
- Bronhouder
- Team OpenData Groningen
-
Klant en Kwaliteit
In opdracht van het managementteam van de dienst Sozawe van de gemeente Groningen voert Bureau Onderzoek een serie van onderzoeken uit over de tevredenheid van de klanten van Sozawe. Het eerste onderzoek heeft plaatsgevonden in juni 2003 onder klanten die ‘op traject’ zijn, dat wil zeggen dat zij uitvoering geven aan afspraken die zij met hun consulent hebben gemaakt over onder meer het vinden…
- Type
- Dataset
- Beschikbaar sinds
- Bronhouder
- Team OpenData Groningen