2 resultaten gevonden

  • Klanttevredenheidsonderzoek Kardinge, Meting 2008

    HanzeConnect heeft in het eerste kwartaal van 2008 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder bezoekers van Sportcentrum Kardinge. Deze meting is een vervolg op de eerste twee metingen in 2002 en 2004. Hoofddoel van dit onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevredenheid over een aantal hoofdpunten van de dienstverlening. Hierbij valt te denken aan de sportactiviteiten die in Sportcen…

    Type
    Dataset
    Beschikbaar sinds
    Bronhouder
    Team OpenData Groningen
  • Klantentevredenheidsonderzoek Stedelijke Muziekschool Groningen 2011

    In december 2011 heeft O&S Groningen een internetenquête uitgevoerd onder leerlingen en cursisten van de Stedelijke Muziekschool Groningen en hun ouders om hun mening te vragen over de kwaliteit van de school en haar aanbod. De meningen bleken overwegend heel positief. Niettemin kan men met enkele uitkomsten nog verder om de kwaliteit van de school en het aanbod verder te verbeteren. De volledige…

    Type
    Dataset
    Beschikbaar sinds
    Bronhouder
    Team OpenData Groningen