2 resultaten gevonden

  • Gehoor gehoord

    Uit onderzoek van KPN (2002) is gebleken dat de telefonische bereikbaarheid van de dienst SOZAWE verbeterd kon worden. In februari 2003 is binnen de dienst een callcentre gestart. Op werkdagen kunnen klanten (en intermediairs) tussen 9.00 uur en 13.00 uur vragen stellen, of doorverbonden worden met hun contactpersoon van de dienst Sozawe. Met het callcentre wil de dienst een aantal doelstellingen …

    Type
    Dataset
    Beschikbaar sinds
    Bronhouder
    Team OpenData Groningen
  • Onderzoek Detailhandel

    Onderzoek naar detailhandel in de gemeente Groningen naar gebiedsdeel, 2019. Voor stadsdeel-, buurt- en wijkcentra spelen de supermarkten de belangrijkste rol. Moderne supermarkten, met voldoende parkeren en een goede bereikbaarheid zijn essentieel voor het functioneren van deze winkelgebieden. In alle categorieën moet rekening worden gehouden met een afname van met name het niet-dagelijkse winke…

    Type
    Dataset
    Beschikbaar sinds
    Bronhouder
    Team OpenData Groningen